HyperFilter | DoS Protection | DDoS Protection | DoS Mitigation | DDoS Mitigation | AntiDoS | AntiDDoS | Proxy Shielding

SERVER REKLAM ALANI

Bu Alana Reklam Vermek İçin Lütfen İletişime Geçiniz..

v1098 HAKKINDA HERŞEY! FILESLAR, DBLER, PANEL, EDITOR, CLIENT [KO-FOX.com]

wwm0326

Yeni Cüce
Katılım
27 Nisan 2021
Mesajlar
15
Reaction score
0
Puanları
1
Yaş
33
ÖNCELİKLE UYUMLU MAPLAR ZATEN FILESLARIN İÇERİSİNDE MEVCUTTUR. (HEM AıSERVERDA HEMDE EBENEZERDE.. KOPYALAMAYIN)

ODBC ayarları files dosyalarının içinde mevcuttur.



BÜTÜN RARLARIN ŞİFRELERİ : ko-fox.com



DB'DEN KAYNAKLANAN CHARIN TAHTTAN KALKMAMA GİBİ BİR SORUN ORTAYA ÇIKARSA, ZONES TABLE'A GİRİP ROOMEVENT HÜCRELERİNE SIFIR GİRİN. LUNAR WAR'A 101 GİRİN YETERLİDİR.



TAVSIYEM GOLDSHIELD files ile PleiaDeS db'dir. SuperSpike (seri spike) mevcuttur. CZ YE Bİ GİRİN, GİRİNCE İYİKİ OYUNU KURDUM DİYECEKSİNİZ. SÜPER BİŞEY :) MASTER AÇMA YOKTUR. NORMAL SKİLLERİ AÇTIRIP ATAĞA VERİP FİLAN SKİLL DÜZENİNİ GÖRÜNCE MANTIĞI ANLAYACAKSINIZ. Bysefa'ya TEŞEKKÜRLER :)



UFAK BİR RESİM



http://imagizer.imageshack.us/a/img837/8226/831u.jpg

831u.jpg






BİRKAÇ ÇEŞİT DB MEVCUTTUR. PleiaDeSDB_v3.1, GOLD SHIELD SERVER FILES İLE BİREBİR UYUMLUDUR. PATCH'İ CLİENTE EKLEYİN.



FrienzKo v1098 SERVER FILES;[Gizli içerik]



Gold Shield v1098 SERVER FILES;[Gizli içerik]



v1098 USKO PANEL;[Gizli içerik]



DATABASE'ler;[Gizli içerik]



PASAKO CLIENT;[Gizli içerik]



Vale v1098 DB EDITOR;[Gizli içerik]




-----------BURDAN SONRASIDA ESKİ DERLEME DENEMELERİM HATA VEREBİLİR------------------------





Arkadaşlar yeni derledim. Test etmedim herhangi bir hata ile karşılaşmanızda haber verirseniz sevinirim.



Oto obdc rarda değil.. Aiserverda herhangi bir odbc hatası ile karşılaşma gibi bir durum olursa ini dosyasına girip odbc kısmını silin.



那些想要访问客户端或额外数据库的用户可以访问论坛管理员AMORA主节点的链接。



我希望我能够帮助1098个爱好者。



媒体下载 ; [隐藏内容]



rar密码:ko-fox.com



AMORA frienzko文件,客户端和数据库链接:单击





新文件媒体下载;

[隐藏内容]



RAR密码:ko-fox.com



如果在新文件的aiserver中遇到错误,请删除ini中的loginserver部分,然后尝试。

作为地图,使用我提供的地图..删除文件的内容。

它在otoodbc中。包括1098 db的几种类型。我没有测试..我希望这次可以..:)
[/ 引用]
 

nexsus

Yeni Cüce
Katılım
14 Eylül 2019
Mesajlar
7
Reaction score
0
Puanları
1
Yaş
46
ÖNCELİKLE UYUMLU MAPLAR ZATEN FILESLARIN İÇERİSİNDE MEVCUTTUR. (HEM AıSERVERDA HEMDE EBENEZERDE.. KOPYALAMAYIN)

ODBC ayarları files dosyalarının içinde mevcuttur.



BÜTÜN RARLARIN ŞİFRELERİ : ko-fox.com



DB'DEN KAYNAKLANAN CHARIN TAHTTAN KALKMAMA GİBİ BİR SORUN ORTAYA ÇIKARSA, ZONES TABLE'A GİRİP ROOMEVENT HÜCRELERİNE SIFIR GİRİN. LUNAR WAR'A 101 GİRİN YETERLİDİR.



TAVSIYEM GOLDSHIELD files ile PleiaDeS db'dir. SuperSpike (seri spike) mevcuttur. CZ YE Bİ GİRİN, GİRİNCE İYİKİ OYUNU KURDUM DİYECEKSİNİZ. SÜPER BİŞEY :) MASTER AÇMA YOKTUR. NORMAL SKİLLERİ AÇTIRIP ATAĞA VERİP FİLAN SKİLL DÜZENİNİ GÖRÜNCE MANTIĞI ANLAYACAKSINIZ. Bysefa'ya TEŞEKKÜRLER :)



UFAK BİR RESİM



http://imagizer.imageshack.us/a/img837/8226/831u.jpg

831u.jpg






BİRKAÇ ÇEŞİT DB MEVCUTTUR. PleiaDeSDB_v3.1, GOLD SHIELD SERVER FILES İLE BİREBİR UYUMLUDUR. PATCH'İ CLİENTE EKLEYİN.



FrienzKo v1098 SERVER FILES;[Gizli içerik]



Gold Shield v1098 SERVER FILES;[Gizli içerik]



v1098 USKO PANEL;[Gizli içerik]



DATABASE'ler;[Gizli içerik]



PASAKO CLIENT;[Gizli içerik]



Vale v1098 DB EDITOR;[Gizli içerik]




-----------BURDAN SONRASIDA ESKİ DERLEME DENEMELERİM HATA VEREBİLİR------------------------





Arkadaşlar yeni derledim. Test etmedim herhangi bir hata ile karşılaşmanızda haber verirseniz sevinirim.



Oto obdc rarda değil.. Aiserverda herhangi bir odbc hatası ile karşılaşma gibi bir durum olursa ini dosyasına girip odbc kısmını silin.



Clientlere veya fazladan dblere ulaşmak isteyenler forum Administratörü AMORA ustanın linkinden ulaşabilirler.



umarım 1098 meraklılarına yardımcı olabilmişimdir.



MEDIAFIRE DOWNLOAD ;[Gizli içerik]



rarşifre : ko-fox.com



AMORA frienzko files,client ve db link : TIKLA





YENİ FİLESLAR MEDIAFIRE DOWNLOAD;

[Gizli içerik]



RAR PASSWORD : ko-fox.com



yeni fileslardaki aiserver'da hata ile karşılaşırsanız ini'deki loginserver bölümünü silip deneyin.

maplar olarak, verdiğim mapları kullanın.. filesların içindekileri silin.

otoodbc içindedir. birkaç çeşit 1098 db de dahil. Test etmedim.. umarım bu sefer bi işe yarar.. :)
+++++++++++++++++++
 

RCX

Yeni Cüce
Katılım
18 Ekim 2021
Mesajlar
4
Reaction score
0
Puanları
1
Yaş
27
Arkadaslar bu tarz server acmayi dusunen var mi
 

SecretFEAR

Yeni Cüce
Katılım
15 Mart 2022
Mesajlar
1
Reaction score
0
Puanları
1
Yaş
26
ÖNCELİKLE UYUMLU MAPLAR ZATEN FILESLARIN İÇERİSİNDE MEVCUTTUR. (HEM AıSERVERDA HEMDE EBENEZERDE.. KOPYALAMAYIN)

ODBC ayarları files dosyalarının içinde mevcuttur.



BÜTÜN RARLARIN ŞİFRELERİ : ko-fox.com



DB'DEN KAYNAKLANAN CHARIN TAHTTAN KALKMAMA GİBİ BİR SORUN ORTAYA ÇIKARSA, ZONES TABLE'A GİRİP ROOMEVENT HÜCRELERİNE SIFIR GİRİN. LUNAR WAR'A 101 GİRİN YETERLİDİR.



TAVSIYEM GOLDSHIELD files ile PleiaDeS db'dir. SuperSpike (seri spike) mevcuttur. CZ YE Bİ GİRİN, GİRİNCE İYİKİ OYUNU KURDUM DİYECEKSİNİZ. SÜPER BİŞEY :) MASTER AÇMA YOKTUR. NORMAL SKİLLERİ AÇTIRIP ATAĞA VERİP FİLAN SKİLL DÜZENİNİ GÖRÜNCE MANTIĞI ANLAYACAKSINIZ. Bysefa'ya TEŞEKKÜRLER :)



UFAK BİR RESİM



http://imagizer.imageshack.us/a/img837/8226/831u.jpg

831u.jpg






BİRKAÇ ÇEŞİT DB MEVCUTTUR. PleiaDeSDB_v3.1, GOLD SHIELD SERVER FILES İLE BİREBİR UYUMLUDUR. PATCH'İ CLİENTE EKLEYİN.



FrienzKo v1098 SERVER FILES;[Gizli içerik]



Gold Shield v1098 SERVER FILES;[Gizli içerik]



v1098 USKO PANEL;[Gizli içerik]



DATABASE'ler;[Gizli içerik]



PASAKO CLIENT;[Gizli içerik]



Vale v1098 DB EDITOR;[Gizli içerik]




-----------BURDAN SONRASIDA ESKİ DERLEME DENEMELERİM HATA VEREBİLİR------------------------





Arkadaşlar yeni derledim. Test etmedim herhangi bir hata ile karşılaşmanızda haber verirseniz sevinirim.



Oto obdc rarda değil.. Aiserverda herhangi bir odbc hatası ile karşılaşma gibi bir durum olursa ini dosyasına girip odbc kısmını silin.



Clientlere veya fazladan dblere ulaşmak isteyenler forum Administratörü AMORA ustanın linkinden ulaşabilirler.



umarım 1098 meraklılarına yardımcı olabilmişimdir.



MEDIAFIRE DOWNLOAD ;[Gizli içerik]



rarşifre : ko-fox.com



AMORA frienzko files,client ve db link : TIKLA





YENİ FİLESLAR MEDIAFIRE DOWNLOAD;

[Gizli içerik]



RAR PASSWORD : ko-fox.com



yeni fileslardaki aiserver'da hata ile karşılaşırsanız ini'deki loginserver bölümünü silip deneyin.

maplar olarak, verdiğim mapları kullanın.. filesların içindekileri silin.

otoodbc içindedir. birkaç çeşit 1098 db de dahil. Test etmedim.. umarım bu sefer bi işe yarar.. :)
maşalalh
 

Baekje

Kayıtlı Üye
Katılım
3 Ağustos 2018
Mesajlar
686
Reaction score
0
Puanları
16
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Üst Alt